long time ago

2010-03-16 - 11:59:22

ååh hade skrivit ett långt inlägg sen raderades allt :( Så nu får det bli ett lite kortare.. Igår var jag med Nicole i stan vi gick på promenad :) ska göra det varje dag enda fram till sommaren. Efter promenaden tryckte jag i mig en fet bigmacmeny :@ vad var då meningen med promenaden ahah aja idag ska jag gå igen fast själv och prata i telefon samtidigt :) och så ska jag träna rumpan haha gör det varanan dag börjar faktiskt bli lite resultat ;)

Vet int riktigt vad jag ska skriva mer. Kanske att jag börjar på komvux på torsdag.. känns lite jobbigt haha men får också en egen lägenhet nästa månad ska bli nice till sommaren ojoj ;) Nu ska jag ut med hunden och försöka väcka nicole eller Johanna så jag kan gå på min promenad :D älskar att väcka folk, gör det väldigt ofta eftersom jag alltid vaknar tidigast :p hihi vi hörs pusss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0